Szkolenie
Sztuczna Inteligencja jako narzędzie wspierające Marketing, Sprzedaż i Obsługę Klienta
PRZYKŁADOWY PLAN SZKOLENIA
Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (SI)
Czym jest SI?
Podstawowe definicje i trendy rynkowe
Podstawy działania SI
Trenowanie SI. Źródła danych
Ograniczenia i zagrożenia w SI
Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta
Automatyczne kupowanie reklamy
Dynamiczne ustalanie ceny
Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, silniki rekomendacyjne
Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
Analiza wyników badań rynkowych
Prognozowanie sprzedaży
Zapoznanie się z SI
Przedstawienie najpopularniejszych modeli SI
ChatGPT (OpenAI)
Gemini (Google)
Copilot (Microsoft)
Zastosowania SI w marketingu
Zastosowania SI w Sprzedaży
Generowanie treści ofert sprzedażowych
Identyfikowanie możliwości (leadów) sprzedażowych
Jak współpracować z SI?
Anatomia prompta
Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych narzędziami SI
Ćwiczenie. Poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów
Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem SI
Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem SI
Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem SI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem SI
SI w działaniach SEM
Propozycje słów kluczowych i wykluczających słów kluczowych od SI
Tłumaczenia słów kluczowych oraz tekstów reklam
Analiza konkurencji
Przykłady list remarketingowych
Przykłady list lokalizacji
Ćwiczenie. Tworzenie listy słów kluczowych i wykluczających słów kluczowych do kampanii reklamowej w Google Ads
Wsparcie SI w działaniach kreatywnych
Tworzenie oferty reklamowej
Tworzenie tekstów reklam
Tworzenie rozszerzeń reklamy
Tworzenie grafiki
Tworzenie materiałów wideo
Ćwiczenie. Tworzenie materiału emisyjnego tekstowej kampanii reklamowej do Google Ads
Automatyzacja i usprawnianie Sprzedaży przez SI
Podstawowe definicje i trendy rynkowe
Czym jest automatyzacja w marketingu i sprzedaży?
Pielęgnacja leadów (lead nurturing)
Scenariusze automatyzacji procesów. Wyzwalacze (triggery) komunikacji
Przykłady zastosowania SI w automatyzacji działań sprzedażowych
W jaki sposób SI wspomaga automatyzację sprzedaży?
Wyjaśnienie roli SI w personalizacji ofert i komunikacji z klientem
Czym jest segmentacja Klientów na bazie Scoringu?
Automatyzacja oceny potencjału leadów sprzedażowych na podstawie analizy zachowań Klienta
Przykłady narzędzi i platform umożliwiających automatyzację działań handlowych
Ćwiczenie. Segmentowanie Klientów z wykorzystaniem SI
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji w Messengerze Facebooka
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji e-mail z zastosowaniem MS Excela
Automatyzacja i usprawnianie Obsługi Klienta przez SI
Chatboty i voiceboty w służbie Obsługi Klienta
Ćwiczenie. Tworzenie chatbota AI do wdrożenia na stronie internetowej
Rola SI w marketingu i sprzedaży - podsumowanie
Omówienie głównych korzyści wynikających z zastosowania SI w procesach handlowych
Przykłady firm, które odniosły sukces dzięki efektywnemu wykorzystaniu SI
Praktyczne przykłady narzędzi i systemów SI dla Sprzedaży i Obsługi Klienta
Ćwiczenie. Identyfikowanie kryzysów wizerunkowych w internecie za pomocą SI
Aspekty prawne
SI a prawo autorskie
Omówienie rozporządzenia UE (AI Act)
Studia przypadków (case studies)