Szkolenie

Sztuczna Inteligencja jako narzędzie wspierające Marketing, Sprzedaż i Obsługę Klienta

PRZYKŁADOWY PLAN SZKOLENIA

Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (SI)

  • Czym jest SI?

  • Podstawowe definicje i trendy rynkowe

  • Podstawy działania SI

  • Trenowanie SI. Źródła danych

  • Ograniczenia i zagrożenia w SI

  • Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta

  • Automatyczne kupowanie reklamy

  • Dynamiczne ustalanie ceny

  • Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, silniki rekomendacyjne

  • Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu

  • Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów

  • Analiza wyników badań rynkowych

  • Prognozowanie sprzedaży

Zapoznanie się z SI

  • Przedstawienie najpopularniejszych modeli SI

  • ChatGPT (OpenAI)

  • Gemini (Google)

  • Copilot (Microsoft)

  • Zastosowania SI w marketingu

  • Zastosowania SI w Sprzedaży

  • Generowanie treści ofert sprzedażowych

  • Identyfikowanie możliwości (leadów) sprzedażowych

  • Jak współpracować z SI?

  • Anatomia prompta

  • Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych narzędziami SI

  • Ćwiczenie. Poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów

  • Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem SI

  • Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem SI

  • Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem SI

  • Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem SI

SI w działaniach SEM

  • Propozycje słów kluczowych i wykluczających słów kluczowych od SI

  • Tłumaczenia słów kluczowych oraz tekstów reklam

  • Analiza konkurencji

  • Przykłady list remarketingowych

  • Przykłady list lokalizacji

  • Ćwiczenie. Tworzenie listy słów kluczowych i wykluczających słów kluczowych do kampanii reklamowej w Google Ads

Wsparcie SI w działaniach kreatywnych

  • Tworzenie oferty reklamowej

  • Tworzenie tekstów reklam

  • Tworzenie rozszerzeń reklamy

  • Tworzenie grafiki

  • Tworzenie materiałów wideo

  • Ćwiczenie. Tworzenie materiału emisyjnego tekstowej kampanii reklamowej do Google Ads

Automatyzacja i usprawnianie Sprzedaży przez SI

  • Podstawowe definicje i trendy rynkowe

  • Czym jest automatyzacja w marketingu i sprzedaży?

  • Pielęgnacja leadów (lead nurturing)

  • Scenariusze automatyzacji procesów. Wyzwalacze (triggery) komunikacji

  • Przykłady zastosowania SI w automatyzacji działań sprzedażowych

  • W jaki sposób SI wspomaga automatyzację sprzedaży?

  • Wyjaśnienie roli SI w personalizacji ofert i komunikacji z klientem

  • Czym jest segmentacja Klientów na bazie Scoringu?

  • Automatyzacja oceny potencjału leadów sprzedażowych na podstawie analizy zachowań Klienta

  • Przykłady narzędzi i platform umożliwiających automatyzację działań handlowych

  • Ćwiczenie. Segmentowanie Klientów z wykorzystaniem SI

  • Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji w Messengerze Facebooka

  • Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji e-mail z zastosowaniem MS Excela

Automatyzacja i usprawnianie Obsługi Klienta przez SI

  • Chatboty i voiceboty w służbie Obsługi Klienta

  • Ćwiczenie. Tworzenie chatbota AI do wdrożenia na stronie internetowej

Rola SI w marketingu i sprzedaży - podsumowanie

  • Omówienie głównych korzyści wynikających z zastosowania SI w procesach handlowych

  • Przykłady firm, które odniosły sukces dzięki efektywnemu wykorzystaniu SI

  • Praktyczne przykłady narzędzi i systemów SI dla Sprzedaży i Obsługi Klienta

  • Ćwiczenie. Identyfikowanie kryzysów wizerunkowych w internecie za pomocą SI

Aspekty prawne

  • SI a prawo autorskie

  • Omówienie rozporządzenia UE (AI Act)

Studia przypadków (case studies)

Sztuczna Inteligencja jako narzędzie wspierające Marketing, Sprzedaż i Obsługę Klienta
Sztuczna Inteligencja jako narzędzie wspierające Marketing, Sprzedaż i Obsługę Klienta