Szkolenie

Budowa pozytywnych doświadczeń Użytkownika (UX)

PRZYKŁADOWY PLAN SZKOLENIA

Czym są doświadczenia Użytkownika (UX)?

  • Czynniki budujące pozytywne doświadczenia Użytkownika na witrynie www

  • Ergonomia, funkcjonalność, usability, UX

  • Fundamentalne zasady WCAG 2.1

Znaczenie UX w nowoczesnym marketingu

  • UX a SEO, czyli optymalizacja doświadczeń Użytkownika pod kątem wyszukiwań (SXO)

  • CRO, czyli optymalizacja doświadczeń Użytkownika pod kątem zakupów w e-sklepie

Projektowanie pozytywnych doświadczeń Użytkownika

  • Projektowanie architektury informacji

  • Badanie scenariuszowe

  • Segregacja kart

  • Test drzewa

  • 10 heurystyk Nielsena

  • Kompozycja treści

  • Litera F

  • Zasada trójpodziału

  • Paleta barw

  • UX writing, typografia

Optymalizacja witryny (SEO = Search Engine Optimization)

  • Ewolucja algorytmów Google. BERT, SMITH

  • Praca na witrynie i poza witryną

  • Optymalizacja techniczna. Kod witryny i formatowanie treści

  • Pozyskiwanie linków. Podstawy Inbound Marketing

  • Praca nad domeną

  • Optymalizacja merytoryczna – praca nad treściami witryny

Wdrożenie witryny mobilnej

  • Serwis www a aplikacja mobilna – podobieństwa i różnice

  • Filozofia RWD. Serwisy responsywne

  • Google Core Web Vitals /Page Experience

  • Google Page Speed Insights

Wdrożenie aplikacji mobilnej

  • Kiedy wybrać aplikację mobilną?

  • Podstawowe bariery użytkowania aplikacji

  • Reguła kciuka

Metody badawcze w UX

  • Click-tracking

  • Mierzenie frustracji

  • Linia zanurzenia

  • Test korytarzowy

  • Test żony

Audyt UX