Podnieś swoje kwalifikacje w Digital Marketingu.

Weź udział w 1-dniowym szkoleniu

 

Strategia i planowanie kampanii reklamowych w internecie

Odbiorcy:

Marketing /Brand /Product /Category Managerowie

 

Efekty:

Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy internetowej i profil konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię marketingu internetowego, planować reklamę w sieci, dobierać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających marketing internetowy. Nauczy się planowania kampanii reklamowych w internecie, na przykładzie studium przypadku (media plan).

 

  • Jeden dzień (7 godzin) wiedzy niezbędnej do poznania rynku reklamy internetowej, zdefiniowania i realizacji strategii działań digital marketingowych dla swojej organizacji
  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
  • Indywidualny test online 40 autorskich pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional (każdy rozwiązuje na swoim smartfonie; rywalizacja)

 

 

Plan szkolenia:

 

09:00 Rozpoczęcie szkolenia

Internauta, czyli kto?

Internauci w Polsce i na świecie

Kluczowe aktywności w sieci

FOMO

Wydawcy

Top-20

Ewolucja popularności

Trendy w mediach cyfrowych

Zjawiska internetowe

Smartfonizacja

Ślepota reklamowa – jak zaradzić? Adaptacja branzy

Multiscreening

Sztuczna inteligencja

Big Data

Social Media; influencerzy

Rynek reklamowy w Polsce

Wielkość i wartość rynku

Podział tortu reklamowego

Podmioty

Wskaźniki sukcesu (KPI)

Współpraca z agencjami

Brief

Modelowy proces zakupowy

Podstawowe pojęcia marketingu online

Podróż konsumenta, ZMOT, mikromomenty

Omnichannel

Offline vs online

Planowanie kampanii reklamowej online

Od definicji do realizacji kampanii

Źródła wiedzy

Definiowanie celów

Lejek sprzedażowy

Konwersje = sprzedaż jako cel kampanii

Definiowanie grup docelowych; persona, generacje, grupy docelowe

Inbound vs Outbound Marketing

Narzędzia i działania w internecie

Media-mix

Budżetowanie kampanii

Mierzenie efektywności; KPI

Etapy planowania kampanii

Media plan (case study)

Zarządzanie efektywnością kampanii

Dążenie do doskonałości

16:00 Zakończenie szkolenia

Kiedy?

6 V 2020

2 VI 2020

1 dzień

Gdzie?

WARSZAWA

Organizator: VF Conferences

Za ile?

1.190 zł  + VAT /os.

ZGŁOŚ SIĘ TERAZ!

Wypełnij formularz kontaktowy poniżej.

Odbiorcą i administratorem Twoich danych osobowych (adresu e-mail) będzie Leszek A. Nowak (leszek.a.nowak@gmail.com). Twój adres e-mail zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia rezerwacji i udziału w szkoleniu. Poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij" zgadzasz się na to.

K O N T A K T

Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!

tel. 606 746 265

Warszawa