Odbiorcy:
Marketing /Brand /Product /Category Managerowie
Efekty:
Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy internetowej i profil konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię marketingu internetowego, planować reklamę w sieci, dobierać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających marketing internetowy. Nauczy się planowania kampanii reklamowych w internecie, na przykładzie studium przypadku (media plan).
Program szkolenia:
Internauci w Polsce i na świecie
Kluczowe aktywności w sieci
FOMO
Top-20
Ewolucja popularności
Zjawiska internetowe
Smartfonizacja
Ślepota reklamowa – jak zaradzić? Adaptacja branzy
Multiscreening
Sztuczna inteligencja
Big Data
Social Media; influencerzy
Wielkość i wartość rynku
Podział tortu reklamowego
Podmioty
Wskaźniki sukcesu (KPI)
Brief
Modelowy proces zakupowy
Podróż konsumenta, ZMOT, mikromomenty
Omnichannel
Offline vs online
Od definicji do realizacji kampanii
Źródła wiedzy
Definiowanie celów
Lejek sprzedażowy
Konwersje = sprzedaż jako cel kampanii
Definiowanie grup docelowych; persona, generacje, grupy docelowe
Inbound vs Outbound Marketing
Media-mix
Mierzenie efektywności; KPI
Media plan (case study)
Mierzenie efektów, KPI
Dążenie do doskonałości
ZAPYTAJ O TERMIN TERAZ!
Wypełnij formularz kontaktowy poniżej.
Odbiorcą i administratorem Twoich danych osobowych (adresu e-mail) będzie Leszek A. Nowak (leszek.a.nowak@gmail.com). Twój adres e-mail zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia rezerwacji i udziału w szkoleniu. Poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij" zgadzasz się na to.
Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!
tel. 606 746 265
vip@leszeknowak.pl
Warszawa, Polska