Podnieś swoje kwalifikacje w Digital Marketingu.

Weź udział w szkoleniu

 

Marketing wpływu i treści w mediach społecznościowych

Odbiorcy:

Brand Managerowie, Product Managerowie, Social Media Managerowie

 

Efekty:

Uczestnik szkolenia pozna krajobraz mediów społecznościowych w Polsce oraz działania influencerów w celu sprawnego i skutecznego wykorzystania w codziennych działaniach marketingowych. Opanuje narzędzia marketingu treści. Zdobędzie wiedzę, jak wpływać na zachowania konsumentów dzięki marketingowi wpływu. Zapozna się również z najważniejszymi aspektami prawnymi omawianych działań reklamowych w internecie.

 

  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
  • Test wiedzy

 

Plan szkolenia:

Polski konsument w internecie

     Wydatki na reklamę w SM w Polsce

     Czym jest generacja Web 2.0?

     Model POEM, m.in. earned media

Media społecznościowe w Polsce

     Popularność SM

     Profile SM. Omówienie najważniejszych SM: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Linkedin. Jakie medium dla jakiego reklamodawcy?

Marketing wpływu (influencing)

     Co to jest influencing? Trendy i zjawiska

     Najwięksi polscy influencerzy

     Jakie medium zbiera najwięcej fanów? Omówienie

     Ile kosztuje influencing? Od mikroinfluencerów do celebrytów

Reklama na Facebooku i w innych SM

     Umiejscowienia, targetowanie, planowanie kampanii

     Edge Rank, zasięgi organiczne. Jak można je poprawić?

     FB Pixel. Do czego stosować?

     Marketing kontekstowy

     Konkursy na FB

Marketing treści (content marketing = CM)

     Dopasowanie treści do lejka zakupowego. Kiedy dotrzeć do konsumenta?

     Kalendarium działań operacyjnych – case study

     Czas i częstotliwość wpisów na SM

     Reklama natywna – kiedy i jak stosować?

     Trendy w CM

     Mierzenie i rozliczanie efektów CM

Jak pisać do internetu?

     Co mówią eksperci? Porady redaktorów z wiodących mediów

     7 złotych zasad pisania do internetu

     Jak pisać artykuły, aby czytelnicy dzielili się nimi? Krzywa Quartza

     Hashtagi. Czy i jak stosować?

     Jak niewidzialnie wpływać na Konsumenta?

Monitoring i mierzenie działań w SM

     Wskaźniki efektywności w SM. Jak mierzyć zasięg i zaangażowanie?

     Efektywność Facebooka. Dobre praktyki

     Responsywność. Czy jesteś wystarczająco szybki w mediach społ.?

     Social listening i monitoring. Mierzenie sentymentu wypowiedzi

Aspekty prawne influencingu w internecie

 

Opis szkolenia:

Szkolenie rozpoczniesz od zapoznania się z polskim rynkiem mediów społecznościowych i z internautami (zachowania, generacje). Dowiesz się, kim są i jak działają influencerzy. Czym jest POEM? Kiedy social media mają wpływ na konsumenta na jego ścieżce podróży (customer journey, mikromomenty, ZMOT)?

Poznasz narzędzia wpływu na zachowania (influence marketing) i działania przyciągające konsumentów (inbound marketing). Przyswoisz wiedzę, jak słuchać społeczności (social listening, sentyment). Nauczysz się planować kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, YouTube, LinkedIn, Twitterze oraz w innych ważnych mediach społecznościowych. Jakie social media będą najskuteczniejsze dla realizacji Twoich celów? Rozpiszesz kalendarium działań, czas, częstotliwość. Jak sprzedawać poprzez social media? Czy i jak realizować konkursy na Facebooku?

Usłyszysz o najróżniejszych formach treści. Nauczysz się, jak tworzyć atrakcyjne, angażujące, skuteczne i wpływowe treści do internetu. Co głosi 7 złotych zasad pisania do sieci internetowej (copywriting)? Dowiesz się, co mówią redaktorzy i eksperci mediowi. Czym się różni artykuł sponsorowany od natywnego? Jak mądrze dystrybuować Twoje treści wśród społeczności (content marketing, recycling)? Jak niewidzialnie wpływać na konsumenta?

Poznasz mierzenie i wskaźniki skuteczności działań społecznościowych oraz zarządzanie efektywnością kampanii. Do czego służą hashtagi i jak ich używać? Po co i jak mierzyć zaangażowanie internauty?

Na koniec szkolenia zapoznasz się z aspektami prawnymi działań wpływu w internecie. Usłyszysz o lokowaniu produktu, nieuczciwej konkurencji, etyce i dobrych praktykach.

ZAKRES WIEDZY

Szkolenie rozpoczniesz od zapoznania się z polskim rynkiem mediów społecznościowych i z internautami (zachowania, generacje). Dowiesz się, kim są i jak działają influencerzy. Czym jest POEM? Kiedy social media mają wpływ na konsumenta na jego ścieżce podróży (customer journey, mikromomenty, ZMOT)?

 

Poznasz narzędzia wpływu na zachowania (influence marketing) i działania przyciągające konsumentów (inbound marketing). Przyswoisz wiedzę, jak słuchać społeczności (social listening, sentyment). Nauczysz się planować kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, YouTube, LinkedIn, Twitterze oraz w innych ważnych mediach społecznościowych. Jakie social media będą najskuteczniejsze dla realizacji Twoich celów? Rozpiszesz kalendarium działań, czas, częstotliwość. Jak sprzedawać poprzez social media? Czy i jak realizować konkursy na Facebooku?

 

Usłyszysz o najróżniejszych formach treści. Nauczysz się, jak tworzyć atrakcyjne, angażujące, skuteczne i wpływowe treści do internetu. Co głosi 7 złotych zasad pisania do sieci internetowej (copywriting)? Dowiesz się, co mówią redaktorzy i eksperci mediowi. Czym się różni artykuł sponsorowany od natywnego? Jak mądrze dystrybuować Twoje treści wśród społeczności (content marketing, recycling)? Jak niewidzialnie wpływać na konsumenta?

 

Poznasz mierzenie i wskaźniki skuteczności działań społecznościowych oraz zarządzanie efektywnością kampanii. Do czego służą hashtagi i jak ich używać? Po co i jak mierzyć zaangażowanie internauty?

 

Na koniec szkolenia zapoznasz się z aspektami prawnymi działań wpływu w internecie. Usłyszysz o lokowaniu produktu, nieuczciwej konkurencji, etyce i dobrych praktykach.

DWUDNIOWE (7h+7h)

STACJONARNE

Pełny zakres merytoryczny

Ćwiczenia wewnętrzne

Najlepsze praktyki (case studies)

Test wewnętrzny wiedzy (40 pytań)

Praca domowa

 

Cena 1.500 zł /os. + VAT

JEDNODNIOWE (7h)

STACJONARNE

Ograniczony zakres merytoryczny

Ćwiczenia wewnętrzne

 

 

 

 

Cena 1.000 zł /os. + VAT

DWUDNIOWE (4h+3h)

ZDALNE (ONLINE)

Ograniczony zakres merytoryczny

 

 

 

 

 

Cena 500 zł /os. + VAT

ZGŁOŚ SIĘ TERAZ!

Wypełnij formularz kontaktowy poniżej.

Odbiorcą i administratorem Twoich danych osobowych (adresu e-mail) będzie Leszek A. Nowak (leszek.a.nowak@gmail.com). Twój adres e-mail zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia rezerwacji i udziału w szkoleniu. Poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij" zgadzasz się na to.

K O N T A K T

Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!

tel. 606 746 265

Warszawa