Najbliższy termin:
25,26 lutego 2021 (online, Akademia Marketingu Atrium)
Odbiorcy:
Brand Managerowie, Product Managerowie, Social Media Managerowie
Efekty:
Uczestnik szkolenia pozna krajobraz mediów społecznościowych w Polsce oraz działania influencerów w celu sprawnego i skutecznego wykorzystania w codziennych działaniach marketingowych. Opanuje narzędzia marketingu treści. Zdobędzie wiedzę, jak wpływać na zachowania konsumentów dzięki marketingowi wpływu. Zapozna się również z najważniejszymi aspektami prawnymi omawianych działań reklamowych w internecie.
Program szkolenia:
Polski konsument w internecie
Wydatki na reklamę w SM w Polsce
Czym jest generacja Web 2.0?
Model POEM, m.in. earned media
Media społecznościowe w Polsce
Popularność SM
Profile SM. Omówienie najważniejszych SM: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Linkedin. Jakie medium dla jakiego reklamodawcy?
Marketing wpływu (influencing)
Co to jest influencing? Trendy i zjawiska
Najwięksi polscy influencerzy
Jakie medium zbiera najwięcej fanów? Omówienie
Ile kosztuje influencing? Od mikroinfluencerów do celebrytów
Reklama na Facebooku i w innych SM
Umiejscowienia, targetowanie, planowanie kampanii
Edge Rank, zasięgi organiczne. Jak można je poprawić?
FB Pixel. Do czego stosować?
Marketing kontekstowy
Konkursy na FB
Marketing treści (content marketing = CM)
Dopasowanie treści do lejka zakupowego. Kiedy dotrzeć do konsumenta?
Kalendarium działań operacyjnych – case study
Czas i częstotliwość wpisów na SM
Reklama natywna – kiedy i jak stosować?
Trendy w CM
Mierzenie i rozliczanie efektów CM
Jak pisać do internetu?
Co mówią eksperci? Porady redaktorów z wiodących mediów
7 złotych zasad pisania do internetu
Jak pisać artykuły, aby czytelnicy dzielili się nimi? Krzywa Quartza
Hashtagi. Czy i jak stosować?
Jak niewidzialnie wpływać na Konsumenta?
Monitoring i mierzenie działań w SM
Wskaźniki efektywności w SM. Jak mierzyć zasięg i zaangażowanie?
Efektywność Facebooka. Dobre praktyki
Responsywność. Czy jesteś wystarczająco szybki w mediach społ.?
Social listening i monitoring. Mierzenie sentymentu wypowiedzi
Aspekty prawne influencingu w internecie
Szkolenie rozpoczniesz od zapoznania się z polskim rynkiem mediów społecznościowych i z internautami (zachowania, generacje). Dowiesz się, kim są i jak działają influencerzy. Czym jest POEM? Kiedy social media mają wpływ na konsumenta na jego ścieżce podróży (customer journey, mikromomenty, ZMOT)?
Poznasz narzędzia wpływu na zachowania (influence marketing) i działania przyciągające konsumentów (inbound marketing). Przyswoisz wiedzę, jak słuchać społeczności (social listening, sentyment). Nauczysz się planować kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, YouTube, LinkedIn, Twitterze oraz w innych ważnych mediach społecznościowych. Jakie social media będą najskuteczniejsze dla realizacji Twoich celów? Rozpiszesz kalendarium działań, czas, częstotliwość. Jak sprzedawać poprzez social media? Czy i jak realizować konkursy na Facebooku?
Usłyszysz o najróżniejszych formach treści. Nauczysz się, jak tworzyć atrakcyjne, angażujące, skuteczne i wpływowe treści do internetu. Co głosi 7 złotych zasad pisania do sieci internetowej (copywriting)? Dowiesz się, co mówią redaktorzy i eksperci mediowi. Czym się różni artykuł sponsorowany od natywnego? Jak mądrze dystrybuować Twoje treści wśród społeczności (content marketing, recycling)? Jak niewidzialnie wpływać na konsumenta?
Poznasz mierzenie i wskaźniki skuteczności działań społecznościowych oraz zarządzanie efektywnością kampanii. Do czego służą hashtagi i jak ich używać? Po co i jak mierzyć zaangażowanie internauty?
Na koniec szkolenia zapoznasz się z aspektami prawnymi działań wpływu w internecie. Usłyszysz o lokowaniu produktu, nieuczciwej konkurencji, etyce i dobrych praktykach.
STACJONARNE
Pełny zakres merytoryczny
Ćwiczenia wewnętrzne
Najlepsze praktyki (case studies)
Test wewnętrzny wiedzy (40 pytań)
Praca domowa
Cena 1.500 zł /os. + VAT
STACJONARNE
Ograniczony zakres merytoryczny
Ćwiczenia wewnętrzne
Cena 1.000 zł /os. + VAT
ZDALNE (ONLINE)
Ograniczony zakres merytoryczny
Cena 1.090 zł /os. + VAT
ZGŁOŚ SIĘ TERAZ!
Wypełnij formularz kontaktowy poniżej.
Odbiorcą i administratorem Twoich danych osobowych (adresu e-mail) będzie Leszek A. Nowak (leszek.a.nowak@gmail.com). Twój adres e-mail zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia rezerwacji i udziału w szkoleniu. Poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij" zgadzasz się na to.
Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!
tel. 606 746 265
Warszawa