Podnieś swoje kwalifikacje w Digital Marketingu.

Weź udział w 2-dniowym szkoleniu

 

Marketing w mediach społecznościowych

Odbiorcy:

Brand Managerowie, Product Managerowie, Social Media Managerowie

 

Efekty:

Uczestnik szkolenia pozna media społecznościowe oraz działania influencerów w celu sprawnego i skutecznego wykorzystania w codziennych działaniach marketingowych. Opanuje narzędzia marketingu treści. Zdobędzie wiedzę, jak wpływać na zachowania konsumentów dzięki marketingowi wpływu. Zapozna się również z najważniejszymi aspektami prawnymi omawianych działań reklamowych w internecie.

 

  • 14 godzin wiedzy o mediach społecznościowych
  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia

 

Elementy:

  • Inbound Marketing
  • Content Marketing
  • Influence Marketing
  • Social Media Advertising
  • Aspekty prawne

 

Plan szkolenia:

Dzień 1.

Polski konsument w internecie

            Wydatki na reklamę w SM w Polsce

            Czym jest generacja Web 2.0?

            Model POEM, m.in. earned media

Media społecznościowe w Polsce

            Popularność SM

Profile SM. Omówienie najważniejszych SM: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Linkedin. Jakie medium dla jakiego reklamodawcy?

Marketing wpływu (influencing)

            Co to jest influencing? Trendy i zjawiska

Najwięksi polscy influencerzy

            Jakie medium zbiera najwięcej fanów? Omówienie

            Ile kosztuje influencing? Od mikroinfluencerów do celebrytów

Reklama na Facebooku i w innych SM

            Umiejscowienia, targetowanie, planowanie kampanii

            Edge Rank, zasięgi organiczne. Jak można je poprawić?

            FB Pixel. Do czego stosować?

Marketing kontekstowy

            Konkursy na FB

 

Dzień 2.

Marketing treści (content marketing = CM)

            Dopasowanie treści do lejka zakupowego. Kiedy dotrzeć do konsumenta?

            Kalendarium działań operacyjnych – case study

Czas i częstotliwość wpisów na SM

Reklama natywna – kiedy i jak stosować?

Trendy w CM

Mierzenie i rozliczanie efektów CM

Jak pisać do internetu?

            Co mówią eksperci? Porady redaktorów z wiodących mediów

            7 złotych zasad pisania do internetu

            Jak pisać artykuły, aby czytelnicy dzielili się nimi? Krzywa Quartza

            Hashtagi. Czy i jak stosować?

            Jak niewidzialnie wpływać na Konsumenta?

Monitoring i mierzenie działań w SM

            Wskaźniki efektywności w SM. Jak mierzyć zasięg i zaangażowanie?

            Efektywność Facebooka. Dobre praktyki

            Responsywność. Czy jesteś wystarczająco szybki w mediach społ.?

Social listening i monitoring. Mierzenie sentymentu wypowiedzi

Aspekty prawne influencingu w internecie

 

Opis szkolenia:

Szkolenie rozpoczniesz od zapoznania się z polskim rynkiem mediów społecznościowych i z internautami (zachowania, generacje). Dowiesz się, kim są i jak działają influencerzy. Czym jest POEM? Kiedy social media mają wpływ na konsumenta na jego ścieżce podróży (customer journey, mikromomenty, ZMOT)?

Poznasz narzędzia wpływu na zachowania (influence marketing) i działania przyciągające konsumentów (inbound marketing). Przyswoisz wiedzę, jak słuchać społeczności (social listening, sentyment). Nauczysz się planować kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, YouTube, LinkedIn, Twitterze oraz w innych ważnych mediach społecznościowych. Jakie social media będą najskuteczniejsze dla realizacji Twoich celów? Rozpiszesz kalendarium działań, czas, częstotliwość. Jak sprzedawać poprzez social media? Czy i jak realizować konkursy na Facebooku?

Usłyszysz o najróżniejszych formach treści. Nauczysz się, jak tworzyć atrakcyjne, angażujące, skuteczne i wpływowe treści do internetu. Co głosi 7 złotych zasad pisania do sieci internetowej (copywriting)? Dowiesz się, co mówią redaktorzy i eksperci mediowi. Czym się różni artykuł sponsorowany od natywnego? Jak mądrze dystrybuować Twoje treści wśród społeczności (content marketing, recycling)? Jak niewidzialnie wpływać na konsumenta?

Poznasz mierzenie i wskaźniki skuteczności działań społecznościowych oraz zarządzanie efektywnością kampanii. Do czego służą hashtagi i jak ich używać? Po co i jak mierzyć zaangażowanie internauty?

Na koniec szkolenia zapoznasz się z aspektami prawnymi działań wpływu w internecie. Usłyszysz o lokowaniu produktu, nieuczciwej konkurencji, etyce i dobrych praktykach.

Kiedy?

(zapytaj o najbliższy termin)

Gdzie?

WARSZAWA

Digital Knowledge Village

Za ile?

1.500 zł   /os.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1

godz. 9:30 - 17:00

 

Polski konsument w internecie

Media społecznościowe w Polsce

Marketing wpływu (influencing)

Reklama na Facebooku i w innych SM

DZIEŃ 2

godz. 9:30 - 17:00

 

Marketing treści (content marketing)

Jak pisać do internetu?

Monitoring i mierzenie działań w SM

Aspekty prawne influencingu w internecie

ZAKRES WIEDZY

Szkolenie rozpoczniesz od zapoznania się z polskim rynkiem mediów społecznościowych i z internautami (zachowania, generacje). Dowiesz się, kim są i jak działają influencerzy. Czym jest POEM? Kiedy social media mają wpływ na konsumenta na jego ścieżce podróży (customer journey, mikromomenty, ZMOT)?

 

Poznasz narzędzia wpływu na zachowania (influence marketing) i działania przyciągające konsumentów (inbound marketing). Przyswoisz wiedzę, jak słuchać społeczności (social listening, sentyment). Nauczysz się planować kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, YouTube, LinkedIn, Twitterze oraz w innych ważnych mediach społecznościowych. Jakie social media będą najskuteczniejsze dla realizacji Twoich celów? Rozpiszesz kalendarium działań, czas, częstotliwość. Jak sprzedawać poprzez social media? Czy i jak realizować konkursy na Facebooku?

 

Usłyszysz o najróżniejszych formach treści. Nauczysz się, jak tworzyć atrakcyjne, angażujące, skuteczne i wpływowe treści do internetu. Co głosi 7 złotych zasad pisania do sieci internetowej (copywriting)? Dowiesz się, co mówią redaktorzy i eksperci mediowi. Czym się różni artykuł sponsorowany od natywnego? Jak mądrze dystrybuować Twoje treści wśród społeczności (content marketing, recycling)? Jak niewidzialnie wpływać na konsumenta?

 

Poznasz mierzenie i wskaźniki skuteczności działań społecznościowych oraz zarządzanie efektywnością kampanii. Do czego służą hashtagi i jak ich używać? Po co i jak mierzyć zaangażowanie internauty?

 

Na koniec szkolenia zapoznasz się z aspektami prawnymi działań wpływu w internecie. Usłyszysz o lokowaniu produktu, nieuczciwej konkurencji, etyce i dobrych praktykach.

ZGŁOŚ SIĘ TERAZ!

Wypełnij formularz kontaktowy poniżej.

Odbiorcą i administratorem Twoich danych osobowych (adresu e-mail) będzie Leszek A. Nowak (leszek.a.nowak@gmail.com). Twój adres e-mail zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia rezerwacji i udziału w szkoleniu. Poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij" zgadzasz się na to.

K O N T A K T

Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!

tel. 606 746 265

Warszawa