Podnieś swoje kwalifikacje w Digital Marketingu.

Weź udział w 2-dniowym szkoleniu

 

Mobile Marketing

Kiedy?

(zapytaj o najbliższy termin)

Gdzie?

WARSZAWA

Digital Knowledge Village

Za ile?

1.500 zł /os. + VAT

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1

godz. 10:00 - 17:00

 

Polski konsument mobilny w internecie

Trendy, zjawiska, tendencje

Serwisy mobilne i responsywne

Proximity marketing. Geotargetowanie

Mobilnie w Social Mediach

DZIEŃ 2

godz. 9:30 - 16:30

 

Aplikacje mobilne. Case study

Reklama mobilna.

Analityka, efektywność

Aspekty prawne

Test

ZAKRES WIEDZY

Odbiorcy:

Brand Managerowie, Product Managerowie, Marketing Managerowie

 

Efekty:

Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. Przyswoi obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. Zapozna się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.

 

  • Dwa dni (14 godzin) wiedzy niezbędnej do poznania rynku reklamy mobilnej, zdefiniowania i realizacji strategii działań mobile marketingowych swojej organizacji
  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
  • Indywidualny test 40 autorskich pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional

 

Elementy:

  • Rynek reklamy mobilnej w Polsce; podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu
  • Aplikacje i serwisy mobilne
  • Reklama mobilna
  • Mobilnie w mediach społecznościowych
  • Analityka, mierzenie efektywności
  • Aspekty prawne
  • Case studies, test

 

Plan szkolenia:

Dzień 1.

Podstawowe pojęcia, zjawiska i trendy w mobile marketingu

Serwisy mobilne i responsywne (RWD)

Optymalizacja strony www pod kątem urządzeń mobilnych

Proximity marketing. Geofencing, geotargetowanie, iBeacons, NFC/RFID

Internet of Things. Wearables

SMS/MMS marketing

 

Dzień 2.

Aplikacje mobilne. Testowanie aplikacji mobilnych. Wdrożenie aplikacji mobilnej (case study)

Reklama mobilna

Efektywność mobile marketingu

Analityka mobilna

Aspekty prawne w mobile marketingu. Ochrona danych osobowych, geolokalizacyjnych

 

Opis szkolenia:

Mobilny internauta, czyli kto? Zachowania, zainteresowania. Przegląd generacji. Rok "mobile", i co z tego wynika? Trendy, zjawiska: smartfonizacja, mCommerce, multiscreening, AI, VR, AR, IoT, big data, wearables. Czy jesteś FOMO? ;)

Dużo geo. Geolokalizacja, geofencing, geotargetowanie, proximity marketing. Komunikacja z mobilnym konsumentem - jak skutecznie dotrzeć do klienta „w biegu”? Reklama mobilna. Przegląd rynku. Standardy IAB. Kontrreklamowi. ZMOT.  SMS/MMS marketing – czy działa?

mCommerce. Zakupy przez telefon.

Serwisy i aplikacje mobilne. Standardy i najlepsze praktyki. 20 studiów przypadków.

Mobilnie w mediach społecznościowych. Influencerzy.

Aspekty prawne.

OPINIE

Iwona Wardęga, Mediaflex

Współpracę przy dedykowanym szkoleniu z zakresu Marketingu Mobilnego oceniamy zdecydowanie pozytywnie. Chęć dopasowania się do naszych potrzeb, elastyczność podczas ustaleń i komunikatywność w przekazie informacji zdecydowanie zasługują na podkreślenie. Bardzo dużo nowinek i ciekawostek, które były przedstawione w przystępny i zrozumiały dla zróżnicowanej grupy sposób wzmocniły zaangażowanie uczestników. Trener posiada szeroką wiedzę, którą co ważne - potrafi przekazać. Zdecydowanie polecamy współpracę 😊

ZGŁOŚ SIĘ TERAZ!

Wypełnij formularz kontaktowy poniżej.

Odbiorcą i administratorem Twoich danych osobowych (adresu e-mail) będzie Leszek A. Nowak (leszek.a.nowak@gmail.com). Twój adres e-mail zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia rezerwacji i udziału w szkoleniu. Poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij" zgadzasz się na to.

K O N T A K T

Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!

tel. 606 746 265

Warszawa