Podnieś swoje kwalifikacje w Digital Marketingu.

Weź udział w szkoleniu

 

Marketing Mobilny

 

Najbliższe terminy:

2,3 listopada 2020 (Warszawa, Atrium)

26,27 listopada 2020 (online, IAB)

ZAKRES WIEDZY

Odbiorcy:

Brand Managerowie, Product Managerowie, Marketing Managerowie

 

Efekty:

Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. Przyswoi obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. Zapozna się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.

 

  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
  • Indywidualny test 40 autorskich pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional

 

Plan szkolenia:

Podstawowe pojęcia, liczby, zjawiska i trendy w mobile marketingu

     Mobilny internauta, czyli kto? Kluczowe aktywności

     Rok mobile? Smartfonizacja

     Multiscreening

     FOMO

     Internet of Things

     Wearables

     Rzeczywistość wirtualna (VR)

     Rzeczywistość rozszerzona (AR)

     Big Data

Serwisy a aplikacje mobilne

     Serwisy mobilne i responsywne (RWD)

     Aplikacje natywne vs hybrydowe vs internetowe

     Aplikacja mobilna - case study

Budowa witryny mobilnej

     Projektowanie zgodnie ze sztuką User Experience (UX)

     Optymalizacja witryny (SEO)

     Ewaluacja, audyty

Planowanie reklamy mobilnej

      Od definicji marki do realizacji kampanii

      Definiowanie celów

      Ścieżka podróży konsumenta; ZMOT

      Offline vs online. Gdzie są konsumenci?

      Ślepota reklamowa; kontrreklamowi. Jak do nich dotrzeć?

      Marketing omnichannel

      Marketing offline vs online

      Jak rozmawiać z nowymi generacjami? Gen Z

Narzędzia reklamowe

      Reklama display

      Marketing w wyszukiwarkach (SEM)

      Marketing SMS/MMS

      Geomarketing

      E-Mail Marketing

      Marketing treści (CM)

      Marketing w mediach społecznościowych (Social Media)

      Marketing wpływu (influencing)

      Kody QR

e-Commerce, mCommerce. Jak zarabiać w mobile’u?

      Fakty i mity w handlu internetowym

      Trendy, zjawiska, przewidywania

      Porzucanie koszyka zakupowego. Jak zaradzić?

Analityka. Efektywność mobile marketingu

      Optymalizacja kampanii reklamowych

      Miary (KPI)

      Google Analytics

Aspekty prawne w mobile marketingu

      Geolokalizacja a wymagania prawne

      Mobile a zbieranie i przetwarzanie danych. Ochrona danych osobowych

 

Opis szkolenia:

Mobilny internauta, czyli kto? Zachowania, zainteresowania. Przegląd generacji. Rok "mobile", i co z tego wynika? Trendy, zjawiska: smartfonizacja, mCommerce, multiscreening, AI, VR, AR, IoT, big data, wearables. Czy jesteś FOMO? ;)

Budowa i optymalizacja witryny mobilnej. Jaką przyjąć strategię: mobile first czy mobile only?

Dużo geo. Geolokalizacja, geofencing, geotargetowanie, proximity marketing. Komunikacja z mobilnym konsumentem - jak skutecznie dotrzeć do klienta „w biegu”? Reklama mobilna. Przegląd rynku. Standardy IAB. Kontrreklamowi. ZMOT.  SMS/MMS marketing – czy działa?

mCommerce. Zakupy przez telefon. Jak zarabiać w mobile’u?

Serwisy i aplikacje mobilne. Standardy i najlepsze praktyki. Studia przypadków.

Mobilnie w mediach społecznościowych. Influencerzy.

Analizy i mierzenie efektywności reklamy mobilnej. Aspekty prawne.

DWUDNIOWE (7h+7h)

STACJONARNE

Pełny zakres merytoryczny

Ćwiczenia wewnętrzne

Najlepsze praktyki (case studies)

Test wewnętrzny wiedzy (40 pytań)

Praca domowa

 

Cena 1.500 zł /os. + VAT

JEDNODNIOWE (7h)

STACJONARNE

Ograniczony zakres merytoryczny

Ćwiczenia wewnętrzne

 

 

 

 

Cena 1.000 zł /os. + VAT

DWUDNIOWE (4h+3h)

ZDALNE (ONLINE)

Ograniczony zakres merytoryczny

 

 

 

 

 

Cena 500 zł /os. + VAT

OPINIE

Iwona Wardęga, Mediaflex

"Współpracę przy dedykowanym szkoleniu z zakresu Marketingu Mobilnego oceniamy zdecydowanie pozytywnie. Chęć dopasowania się do naszych potrzeb, elastyczność podczas ustaleń i komunikatywność w przekazie informacji zdecydowanie zasługują na podkreślenie. Bardzo dużo nowinek i ciekawostek, które były przedstawione w przystępny i zrozumiały dla zróżnicowanej grupy sposób wzmocniły zaangażowanie uczestników. Trener posiada szeroką wiedzę, którą co ważne - potrafi przekazać. Zdecydowanie polecamy współpracę 😊".

ZGŁOŚ SIĘ TERAZ!

Wypełnij formularz kontaktowy poniżej.

Odbiorcą i administratorem Twoich danych osobowych (adresu e-mail) będzie Leszek A. Nowak (leszek.a.nowak@gmail.com). Twój adres e-mail zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia rezerwacji i udziału w szkoleniu. Poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij" zgadzasz się na to.

K O N T A K T

Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!

tel. 606 746 265

Warszawa