Najbliższe terminy:
26-27 kwietnia 2021 (online, Akademia Marketingu Atrium)
Odbiorcy:
Brand Managerowie, Product Managerowie, Marketing Managerowie
Efekty:
Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. Przyswoi obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. Zapozna się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.
Program szkolenia:
Podstawowe pojęcia, liczby, zjawiska i trendy w mobile marketingu
Mobilny internauta, czyli kto? Kluczowe aktywności
Rok mobile? Smartfonizacja
Multiscreening
FOMO
Internet of Things
Wearables
Rzeczywistość wirtualna (VR)
Rzeczywistość rozszerzona (AR)
Big Data
Serwisy a aplikacje mobilne
Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
Aplikacje natywne vs hybrydowe vs internetowe
Aplikacja mobilna - case study
Budowa witryny mobilnej
Projektowanie zgodnie ze sztuką User Experience (UX)
Optymalizacja witryny (SEO)
Ewaluacja, audyty
Planowanie reklamy mobilnej
Od definicji marki do realizacji kampanii
Definiowanie celów
Ścieżka podróży konsumenta; ZMOT
Offline vs online. Gdzie są konsumenci?
Ślepota reklamowa; kontrreklamowi. Jak do nich dotrzeć?
Marketing omnichannel
Marketing offline vs online
Jak rozmawiać z nowymi generacjami? Gen Z
Narzędzia reklamowe
Reklama display
Marketing w wyszukiwarkach (SEM)
Marketing SMS/MMS
Geomarketing
E-Mail Marketing
Marketing treści (CM)
Marketing w mediach społecznościowych (Social Media)
Marketing wpływu (influencing)
Kody QR
e-Commerce, mCommerce. Jak zarabiać w mobile’u?
Fakty i mity w handlu internetowym
Trendy, zjawiska, przewidywania
Porzucanie koszyka zakupowego. Jak zaradzić?
Analityka. Efektywność mobile marketingu
Optymalizacja kampanii reklamowych
Miary (KPI)
Google Analytics
Aspekty prawne w mobile marketingu
Geolokalizacja a wymagania prawne
Mobile a zbieranie i przetwarzanie danych. Ochrona danych osobowych
Opis szkolenia:
Mobilny internauta, czyli kto? Zachowania, zainteresowania. Przegląd generacji. Rok "mobile", i co z tego wynika? Trendy, zjawiska: smartfonizacja, mCommerce, multiscreening, AI, VR, AR, IoT, big data, wearables. Czy jesteś FOMO? ;)
Budowa i optymalizacja witryny mobilnej. Jaką przyjąć strategię: mobile first czy mobile only?
Dużo geo. Geolokalizacja, geofencing, geotargetowanie, proximity marketing. Komunikacja z mobilnym konsumentem - jak skutecznie dotrzeć do klienta „w biegu”? Reklama mobilna. Przegląd rynku. Standardy IAB. Kontrreklamowi. ZMOT. SMS/MMS marketing – czy działa?
mCommerce. Zakupy przez telefon. Jak zarabiać w mobile’u?
Serwisy i aplikacje mobilne. Standardy i najlepsze praktyki. Studia przypadków.
Mobilnie w mediach społecznościowych. Influencerzy.
Analizy i mierzenie efektywności reklamy mobilnej. Aspekty prawne.
STACJONARNE
Pełny zakres merytoryczny
Ćwiczenia wewnętrzne
Najlepsze praktyki (case studies)
Test wewnętrzny wiedzy (40 pytań)
Praca domowa
Cena 1.500 zł /os. + VAT
STACJONARNE
Ograniczony zakres merytoryczny
Ćwiczenia wewnętrzne
Cena 1.000 zł /os. + VAT
ZDALNE (ONLINE)
Ograniczony zakres merytoryczny
Cena 1.090 zł /os. + VAT
Iwona Wardęga, Mediaflex
"Współpracę przy dedykowanym szkoleniu z zakresu Marketingu Mobilnego oceniamy zdecydowanie pozytywnie. Chęć dopasowania się do naszych potrzeb, elastyczność podczas ustaleń i komunikatywność w przekazie informacji zdecydowanie zasługują na podkreślenie. Bardzo dużo nowinek i ciekawostek, które były przedstawione w przystępny i zrozumiały dla zróżnicowanej grupy sposób wzmocniły zaangażowanie uczestników. Trener posiada szeroką wiedzę, którą co ważne - potrafi przekazać. Zdecydowanie polecamy współpracę 😊".
ZGŁOŚ SIĘ TERAZ!
Wypełnij formularz kontaktowy poniżej.
Odbiorcą i administratorem Twoich danych osobowych (adresu e-mail) będzie Leszek A. Nowak (leszek.a.nowak@gmail.com). Twój adres e-mail zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia rezerwacji i udziału w szkoleniu. Poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij" zgadzasz się na to.
Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!
tel. 606 746 265
Warszawa