Odbiorcy:
Pracownicy sektora chcący włączyć do swoich zadań zawodowych kompetencje z zakresu e-mailingu.
Brand Managerowie, Product Managerowie, Marketing Managerowie
Efekty:
Uczestnik szkolenia pozna polski rynek E-Mail Marketingu, definicje, najlepsze praktyki. Nauczy się realizować komuikację e-mail krok po kroku, dobrać odpowiednie narzędzia, uniknąć spamu, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia e-mail marketingowe wspierają konwersje na cele i zwiększają sprzedaż w E-Commerce. Pozna podstawowe zasady marketingu automatycznego i dowie się, jak je zastosować w komunikacji rynkowej do Konsumentów.
Program szkolenia:
E-Mail Marketing. Podstawowe definicje, fakty, liczby
Wielkość i wartość rynku
Podmioty na rynku E-Mail Marketingu
Różnice między B2B a B2C istotne dla E-Mail Marketingu
Newslettery a emailing reklamowy
Definicja i budowa grupy odbiorców e-mailingu
Zwyczaje i zachowania użytkowników poczty elektronicznej
Segmentacja RFM
Potrzeby i oczekiwania odbiorców
Personalizacja
Dynamiczne budowanie treści
E-Mail Retargeting
Budowa bazy adresowej
Budowa formularzy rejestracyjnych
Utrzymywanie higieny bazy adresowej
Filozofia permission marketingu
Zgody, aspekty prawne
Najlepsze praktyki, studia przypadków
Planowanie akcji e-mailowej
Cele
Grupa docelowa
Kluczowe cechy oferty (USP/KSP), powody, aby uwierzyć (RTB)
Główny przekaz rynkowy
Kreacja /kompozycja wiadomości
CTA. Mikrocopy
Narzędzia do wysyłki
Realizacja komunikacji e-mail: check-lista
Kreacja i kompozycja e-maila
7 złotych zasad „conversion-centered design mailingu”
7 złotych zasad webwritingu
Skuteczny display, techniki perswazyjne
Wykorzystanie metod badawczych w kompozycji wiadomości
Spam, filtry antyspamowe
Automatyzacja komunikacji (marketing automation)
z odpowiednim celem
do odpowiednich Klientów
w odpowiednim czasie
w odpowiednim miejscu
z odpowiednim komunikatem
zautomatyzowana
Fundamentalne mierniki w E-Mail Marketingu i monitoring efektywności
Dostarczalność, otwieralność, kliknięcia i konwersje
Benchmarki KPI na rynku polskim
Co wpływa na Open Rate (nadawca, tytuł /temat)? Najlepsze praktyki
Strategiczne mierniki sukcesu (ROAS, ROI)
STACJONARNE
Pełny zakres merytoryczny
Ćwiczenia wewnętrzne
Najlepsze praktyki (case studies)
Test wewnętrzny wiedzy (40 pytań)
Praca domowa
Cena 1.500 zł /os. + VAT
STACJONARNE
Ograniczony zakres merytoryczny
Ćwiczenia wewnętrzne
Cena 1.000 zł /os. + VAT
ZDALNE (ONLINE)
Ograniczony zakres merytoryczny
Cena 1.090 zł /os. + VAT
Anna Nowak, Inter Cars
"Bardzo dobrze przygotowane prezentacje i dopasowywanie prezentacji do naszych potrzeb i specyfikacji firmy. Otwartość prowadzącego na kontakt po szkoleniu. Polecam."
Ewelina Och, Inter Cars
"Bardzo fajne szkolenie! Warsztaty bardzo praktyczne, wiedza przekazana w ciekawy i przystępny sposób, możliwy do wykorzystania w codziennej pracy. Dużo materiałów do których można wrócić
po szkoleniu. Dziękuję."
ZGŁOŚ SIĘ TERAZ!
Wypełnij formularz kontaktowy poniżej.
Odbiorcą i administratorem Twoich danych osobowych (adresu e-mail) będzie Leszek A. Nowak (leszek.a.nowak@gmail.com). Twój adres e-mail zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia rezerwacji i udziału w szkoleniu. Poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij" zgadzasz się na to.
Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!
tel. 606 746 265
vip@leszeknowak.pl
Warszawa, Polska