Podnieś swoje kwalifikacje w Digital Marketingu.

Weź udział w szkoleniu

 

E-Mail Marketing. Marketing Automation

 

Odbiorcy:

Pracownicy sektora chcący włączyć do swoich zadań zawodowych kompetencje z zakresu e-mailingu.

Brand Managerowie, Product Managerowie, Marketing Managerowie

 

Efekty:

Uczestnik szkolenia pozna polski rynek E-Mail Marketingu, definicje, najlepsze praktyki. Nauczy się realizować komuikację e-mail krok po kroku, dobrać odpowiednie narzędzia, uniknąć spamu, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia e-mail marketingowe wspierają konwersje na cele i zwiększają sprzedaż w E-Commerce. Pozna podstawowe zasady marketingu automatycznego i dowie się, jak je zastosować w komunikacji rynkowej do Konsumentów.

 

  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
  • Indywidualny test 40 autorskich pytań sprawdzających wiedzę

 

Program szkolenia:

E-Mail Marketing. Podstawowe definicje, fakty, liczby

     Wielkość i wartość rynku

     Podmioty na rynku E-Mail Marketingu

     Różnice między B2B a B2C istotne dla E-Mail Marketingu

     Newslettery a emailing reklamowy

Definicja i budowa grupy odbiorców e-mailingu

     Zwyczaje i zachowania użytkowników poczty elektronicznej

     Segmentacja RFM

     Potrzeby i oczekiwania odbiorców

     Personalizacja

     Dynamiczne budowanie treści

     E-Mail Retargeting

Budowa bazy adresowej

     Budowa formularzy rejestracyjnych

     Utrzymywanie higieny bazy adresowej

     Filozofia permission marketingu

     Zgody, aspekty prawne

     Najlepsze praktyki, studia przypadków

Planowanie akcji e-mailowej

     Cele

     Grupa docelowa

     Kluczowe cechy oferty (USP/KSP), powody, aby uwierzyć (RTB)

     Główny przekaz rynkowy

     Kreacja /kompozycja wiadomości

     CTA. Mikrocopy

     Narzędzia do wysyłki

Realizacja komunikacji e-mail: check-lista

Kreacja i kompozycja e-maila

     7 złotych zasad „conversion-centered design mailingu”

     7 złotych zasad webwritingu

     Skuteczny display, techniki perswazyjne

     Wykorzystanie metod badawczych w kompozycji wiadomości

     Spam, filtry antyspamowe

Automatyzacja komunikacji (marketing automation)

     z odpowiednim celem

     do odpowiednich Klientów

     w odpowiednim czasie

     w odpowiednim miejscu

     z odpowiednim komunikatem

    zautomatyzowana

Fundamentalne mierniki w E-Mail Marketingu i monitoring efektywności

     Dostarczalność, otwieralność, kliknięcia i konwersje

     Benchmarki KPI na rynku polskim

     Co wpływa na Open Rate (nadawca, tytuł /temat)? Najlepsze praktyki

     Strategiczne mierniki sukcesu (ROAS, ROI)

DWUDNIOWE (7h+7h)

STACJONARNE

Pełny zakres merytoryczny

Ćwiczenia wewnętrzne

Najlepsze praktyki (case studies)

Test wewnętrzny wiedzy (40 pytań)

Praca domowa

 

Cena 1.500 zł /os. + VAT

JEDNODNIOWE (7h)

STACJONARNE

Ograniczony zakres merytoryczny

Ćwiczenia wewnętrzne

 

 

 

 

Cena 1.000 zł /os. + VAT

DWUDNIOWE (6h+6h)

ZDALNE (ONLINE)

Ograniczony zakres merytoryczny

 

 

 

 

 

Cena 1.090 zł /os. + VAT

OPINIE

Anna Nowak, Inter Cars

"Bardzo dobrze przygotowane prezentacje i dopasowywanie prezentacji do naszych potrzeb i specyfikacji firmy. Otwartość prowadzącego na kontakt po szkoleniu. Polecam."

Ewelina Och, Inter Cars

"Bardzo fajne szkolenie! Warsztaty bardzo praktyczne, wiedza przekazana w ciekawy i przystępny sposób, możliwy do wykorzystania w codziennej pracy. Dużo materiałów do których można wrócić
po szkoleniu. Dziękuję."

ZGŁOŚ SIĘ TERAZ!

Wypełnij formularz kontaktowy poniżej.

Odbiorcą i administratorem Twoich danych osobowych (adresu e-mail) będzie Leszek A. Nowak (leszek.a.nowak@gmail.com). Twój adres e-mail zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia rezerwacji i udziału w szkoleniu. Poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij" zgadzasz się na to.

K O N T A K T

Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!

tel. 606 746 265

szkolenia@leszeknowak.pl

Warszawa