Podnieś swoje kwalifikacje w Digital Marketingu.

Weź udział w 2-dniowym szkoleniu

 

E-Sklep w teorii i praktyce. Jak dobrze zacząć?

Elementy:

  • E-Commerce
  • SEO (Search Engine Optimisation)
  • Inbound Marketing
  • Content Marketing
  • UX (User Experience)
  • Aspekty prawne

 

Odbiorcy:

Właściciele e-sklepów, E-Commerce Managerowie, Digital Media Managerowie, Webmasterzy, Redaktorzy stron www, Brand Managerowie, Category Managerowie, Product Managerowie

 

Efekty:

Uczestnik szkolenia zapozna się z rynkiem e-commerce w Polsce. Posiądzie umiejętności budowy optymalnej witryny sklepowej w celu osiągnięcia najwyższej konwersji odwiedzających na sprzedaż, zarówno od strony technicznej, jak i merytorycznej. Dowie się, jak najefektywniej przyciągnąć ruch internautów do e-sklepu. Pozna również wszelkie niezbędne aspekty prawne wpływające na działalność e-sklepu na rynku polskim.

Kiedy?

4,5 lipca 2019

(2 dni)

Gdzie?

WARSZAWA

Digital Knowledge Village

Za ile?

1.500 zł   /os.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1

godz. 9:30 - 17:00

 

E-Commerce

SEO

Inbound Marketing

DZIEŃ 2

godz. 9:30 - 17:00

 

Content Marketing

UX (User Experience)

Aspekty prawne

ZAKRES WIEDZY

E-Commerce: handel w sieci; rynek E-Commerce w Polsce; inspiracje i zachowania nabywców; czynniki wpływu na decyzje zakupowe; trendy i tendencje; ROPO i Showrooming; m-Commerce; platformy sklepowe; dropshipping; marketing afiliacyjny; czynniki wpływające na konwersję; pomiar efektywności, KPI, analizy

SEO – podstawowe pojęcia, koncepcje i modele; zachowania użytkowników w wyszukiwarce; wyniki wyszukiwania i pozycjonowanie w wyszukiwarce; mechanika SEO; optymalizacja on-page i off-page; praktyki white hat i black hat; audyt SEO

Inbound Marketing – narzędzia inbound marketingowe; strategia i planowanie inbound media-mixu; link building; marketing szeptany

Content Marketing – koncepcja web 2.0; koncepcja POEM; strategia planowania contentu; copy w marketingu contentowym; sposoby dystrybucji treści; reklama natywna; monitoring i pomiar skuteczności, KPI i analizy

UX – elementy doświadczenia Klienta; UX a Usability; heurystyki Nielsena; makiety; metody badawcze; click-tracking; modele atrybucji, ścieżki konwersji; elementy modelowego e-sklepu

ZGŁOŚ SIĘ TERAZ!

Wypełnij formularz kontaktowy poniżej.

Odbiorcą i administratorem Twoich danych osobowych (adresu e-mail) będzie Leszek A. Nowak (leszek.a.nowak@gmail.com). Twój adres e-mail zostanie wykorzystany tylko i wyłącznie na potrzeby potwierdzenia rezerwacji i udziału w szkoleniu. Poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij" zgadzasz się na to.

K O N T A K T

Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!

tel. 606 746 265

Warszawa