Szkolenie
Sztuczna Inteligencja w Digital Marketingu
Sztuczna Inteligencja (SI, ang. Artificial Intelligence) - systemy, które są w stanie wspomagać lub zastępować inteligentne działania człowieka.
Również w marketingu. SI rozszerzy horyzonty myślenia, podpowie działania, zetnie Ci koszty działań marketingowych. Dowiedz się jak!


Szkolenie 4-dniowe
Digital Marketing -DIMAQ Professional
Szkolenie świetnie przygotuje Cię do zdania egzaminu na DIMAQ Professional, organizowanego przez IAB Polska. Szczegółowy opis obszarów objętych szkoleniem znajdziesz w Sylabusie IAB. Więcej informacji o DIMAQ znajdziesz na oficjalnej stronie programu.


Dlaczego warto przeszkolić się z marketingu cyfrowego?
Jeśli chcesz:
- poszerzyć lub odświeżyć swoją wiedzę w obszarze Digital Marketingu,
- uzyskać oficjalne poświadczenie, że jesteś profesjonalistą w dziedzinie marketingu cyfrowego,
- uzupełnić swoje kompetencje marketingu off-line o wszystkie najważniejsze elementy marketingu on-line,
- zdobyć mocny atut w swoim CV dla przyszłego pracodawcy,
- powalczyć o podwyżkę u obecnego pracodawcy,
- nieustannie rozwijać się i kształcić w najszybciej rosnącym sektorze rynku reklamowego,
- zdać egzamin na certyfikat DIMAQ w IAB Polska,
…to szkolenie Digital Marketing Professional jest dla Ciebie!
Szkolenie
E-Mail Marketing i Marketing Automation
Poznasz polski rynek E-Mail Marketingu, definicje, najlepsze praktyki. Nauczysz się realizować komunikację e-mail krok po kroku, dobrać odpowiednie narzędzia, uniknąć spamu, mierzyć efekty. Dowiesz się, jakie narzędzia e-mail marketingowe wspierają konwersje na cele i zwiększają sprzedaż w E-Commerce. Poznasz najlepsze praktyki w marketingu automatycznym i dowiesz się, jak je zastosować w komunikacji rynkowej do swoich Klientów.


Szkolenie 2- lub 3-dniowe
Akademia E-Commerce
Intensywne szkolenie z budowy e-sklepu i pozyskiwania Klientów.
Jako uczestnik Akademii E-Commerce uzyskasz wiedzę niezbędną do rozpoczęcia działalności handlowej w intenecie, od budowy i wdrożenia e-sklepu poprzez jego optymalizację, reklamę rynkową, wytyczne prawne handlu w sieci, aż do mierzenia efektów i doskonalenia działań sprzedażowych.


Szkolenie
Social Media i Influencer Marketing
Intensywne szkolenie z mediów społecznościowych i marketingu wpływu.
Poznasz krajobraz mediów społecznościowych w Polsce i najlepsze praktyki prowadzenia kanałów własnych oraz reklamy w SoMe, w celu sprawnego i skutecznego wykorzystania w codziennych działaniach marketingowych. Opanujesz narzędzia marketingu treści. Zdobędziesz wiedzę, jak wpływać na zachowania konsumentów poprzez influencerów.


Szkolenie
Mobile Marketing
Poznasz polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci.
Nauczysz się tworzyć strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobierać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowiesz się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoisz szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing.
Zapoznasz się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.


Szkolenie
Strategia i planowanie kampanii reklamowych w internecie
W trakcie szkolenia poznasz polski rynek reklamy internetowej i profil konsumenta w sieci. Nauczysz się definiować strategię marketingu internetowego, planować reklamę w sieci, dobierać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowiesz się, jakie narzędzia marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoisz szereg praktycznych narzędzi wspomagających marketing internetowy. Nauczysz się planowania kampanii reklamowych w internecie, na przykładzie studium przypadku (media plan).
Zapewniam dużo ćwiczeń :).


Szkolenie
SEM
Przyswoisz najlepsze praktyki budowy witryny www pod kątem uzyskiwania jak najwyższych pozycji na listach wyszukiwania internautów w Google (SEO). Będziesz mógł samodzielnie planować i realizować kampanie reklamowe w Google Ads, a następnie mierzyć efekty kampanii i optymalizować kolejne działania w sposób zapewniający im jak największą skuteczność (SEA).
Posiądziesz umiejętności zarówno technicznej, jak i merytorycznej pracy nad kreacją reklamową dla celów kampanii. Dowiesz się, jak najefektywniej przyciągnąć ruch internautów na witrynę poprzez działania w ekosystemie Google.


Szkolenie specjalne - Tylko dla Ciebie!
Indywidualne zdalne szkolenie online z digital marketingu
Zostań w domu i rozwijaj swoje kompetencje!
Edukacja online (zdalna) jest właśnie dla Ciebie, tu i teraz. Niezależnie od tego, czy jesteś na kwarantannie, czy po prostu masz home office. To jest doskonały czas na rozszerzenie horyzontów reklamowych i podniesienie swoich umiejętności w obszarze marketingu internetowego (digital marketingu). Zalety szkolenia online:
BEZPIECZNIE
CZASOWO ELASTYCZNIE
DOPASOWANE DO POTRZEB
Dlaczego BEZPIECZNIE? Szkolenie odbywa się zdalnie /online, w formie interaktywnych live’ów, bez ruszania się z domu, bez kontaktu fizycznego z innymi osobami, bez ryzyka zakażenia koronawirusem. Do szkolenia potrzebujesz jedynie podłączonego do internetu komputera. Moje szkolenia online całkowicie realizują program standardowych szkoleń stacjonarnych.
Dlaczego CZASOWO ELASTYCZNIE? Szkolenia są podzielone na 3- i 4-godzinne sesje interaktywne, w czasie których zapoznajesz się z moim wykładem prezentowanym na Twoim ekranie, wykonujesz ze mną ćwiczenia i zadajesz pytania, na które Ci odpowiadam.
Przykładowo, 7-godzinne szkolenie to dwie sesje (3-godz. + 4-godz.), przedzielone przerwą. A teraz najlepsze: sam decydujesz o dniach i godzinach rozpoczęcia sesji! Na przykład 28-godzinne szkolenie DIMAQ Professional możesz odbyć w ciągu 8 dni, po jednej sesji dziennie. A 7-godzinne szkolenie tematyczne możesz rozbić na dwie sesje przedzielone choćby i tygodniem czasu.
(Terminy i godziny szkoleń są uzależnione też od mojego kalendarza).
Dlaczego DOPASOWANE DO POTRZEB?
Zakres tematyczny szkolenia jest w razie potrzeby modyfikowany pod Twoje wymagania i oczekiwania. W ramach zamawianego czasu szkoleniowego, tematyka szkolenia może być rozszerzona o dodatkowe zagadnienia z obszaru digital marketingu lub, wręcz przeciwnie, zawężona o rzeczy, które już znasz i nie chcesz się na nich koncentrować.

