KAMPANIE GOOGLE ADS

Najczęściej wykorzystywaną wyszukiwarką w internecie jest wyszukiwarka Google, o czym doskonale wiesz. Dlatego jest to zarazem najefektywniejsze miejsce, aby dotrzeć z informacją o Twoich produktach lub usługach do tych użytkowników, którzy poszukują takich produktów lub usług, w momencie, gdy o nich myślą czy ich potrzebują. Google Ads to idealne narzędzie reklamowe dla Ciebie, jeśli chcesz, aby Twoja reklama pojawiała się wtedy użytkownikom internetu. Skuteczne reklamowanie się za pomocą Google Ads wymaga wiedzy i doświadczenia, aby maksymalnie wykorzystać budżet reklamowy, którym dysponujesz.

KORZYŚCI

Dotarcie do nowych Klientów z informacją o Twojej firmie i jej produktach lub usługach, budowa świadomości marki, wzmocnienie wizerunku, zwiększenie sprzedaży – to niektóre efekty działań reklamowych w Google Ads. To potężne medium pomoże Ci w realizacji niemal dowolnych celów biznesowych, które ustalisz. Mogę również pomóc Ci w ich zdefiniowaniu, budując z Tobą strategię online, a następnie ją realizując (niekoniecznie przy wykorzystaniu tylko reklamy w Google Ads).

FORMY REKLAMY

W zależności od Twoich celów biznesowych i przyjętej strategii, zaplanuję najbardziej odpowiednie i efektywne działania reklamowe w Google. Może to być reklama tekstowa, graficzna czy wideo; w sieci wyszukiwania, reklamowej czy wideo; kampania produktowa; czy promująca aplikację. Możemy użyć reklam tekstowych, aby dotrzeć do Klientów zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami, wtedy, gdy za pomocą wyszukiwarki Google szukają tego, czego potrzebują. Możemy promować swoje produkty w reklamach produktowych (zakupy Google), gdy ktoś takich produktów poszukuje. Możemy za pomocą reklam wideo docierać do użytkowników i przyciągać ich uwagę w YouTube i innych miejscach w sieci. Jeśli masz aplikację, to możemy wypromować jej instalację w sieciach Google wśród tych użytkowników, którzy mogą być nią zainteresowani.

 

Dobór odpowiednich metod zależy od Twoich potrzeb i oczekiwań. Zrobię to dla Ciebie.

ILE TO KOSZTUJE?

Reklama w Google Ads rozliczana jest za kliknięcia, wyświetlenia, obejrzenia filmu na YouTube czy za konkretną akcję wykonaną przez użytkownika internetu. Wysokość budżetu reklamowego zależna jest całkowicie od Ciebie. Tylko Ty decydujesz, ile wydasz na tę reklamę. Pomogę Ci określić wysokość niezbędnego budżetu, jeśli podasz swoje cele biznesowe, a ja nieco poznam Twoją branżę, otoczenie rynkowe, konkurencję…

 

Moje wynagrodzenie to zwykle od 5% do 15% wysokości obsługiwanego budżetu.

ZASADY WSPÓŁPRACY

Współpracuję ze zleceniodawcą na zasadzie wzajemnego zaufania. To oznacza, że zleceniodawca nie potrzebuje akceptować każdej, najmniejszej nawet, czynności, którą podejmuję na jego rzecz. Oczywiście Twojej akceptacji będzie podlegać strategia, którą zaproponuję przed rozpoczęciem działań; wysokość budżetu; a także, jeśli tego będziesz oczekiwać – tworzone i proponowane przeze mnie treści reklamowe.

Jestem dostępny 24/7, przez 365 dni w roku. Mój czas reakcji nie przekracza zazwyczaj 24 godzin.

Będę pracować dla Ciebie jako firma, czyli wynagrodzenie będzie wypłacane na podstawie faktury.

Pracuję zarówno bezpośrednio na zlecenie marketerów, jak i na rzecz agencji reklamowych obsługujących reklamodawców.

 

Odpowiedzialność:

Działam na zasadach najwyższej staranności w obszarze planowania i optymalizacji Twojego budżetu reklamowego. Poruszam się w zawczasu ustalonych z Tobą ramach, na przykład budżetowych, i za to odpowiadam.

Musimy ustalić, że zmiany na koncie są dokonywane przeze mnie. Nie biorę odpowiedzialności za działania dokonywane bezpośrednio na koncie, bez konsultacji ze mną, poza moją kontrolą.

Nie odpowiadam za działania podejmowane na Twoje wyraźne zlecenie, zgodnie z Twoimi wytycznymi, które mogą okazać się bezprawne, naruszające zasady dobrych obyczajów, praktyk biznesowych czy uczciwej konkurencji. Moją zasadą jest praca zgodna z wszelkimi przepisami prawnymi (w tym z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o grach hazardowych, z prawem prasowym itp.).

 

Wynagrodzenie:

Będą nas obowiązywać rozliczenia na bazie przedpłat (faktury proforma), przed rozpoczęciem działań. Budżet mediowy może być zarówno przedpłacony na moje konto, jak również inkasowany przez Google na bieżąco z Twojej karty firmowej podpiętej do konta Google. Analogicznie, jeśli chodzi o działania reklamowe na Facebooku.

Moje wynagrodzenie jest zależne od wysokości obsługiwanego budżetu. Twój minimalny, obsługiwany przeze mnie, miesięczny budżet na reklamę to 1500 zł. Moje wynagrodzenie to zazwyczaj od 5% do 15% wysokości obsługiwanego budżetu (czasami również opłata konfiguracyjna i/lub stały, comiesięczny ryczałt). Prace dodatkowe (nie związane bezpośrednio z planowaniem i optymalizacją budżetu mediowego w Google Ads, typu: opracowanie strategii, przygotowanie grafik reklamowych, kampanie e-mailingowe itp.) są wyceniane i opłacane niezależnie.

K O N T A K T

Zapraszam do kontaktu. Odpowiem najpóźniej w ciągu 24 godzin!

tel. 606 746 265

Warszawa